Play harder

Metal Gear Solid HD-felújítások

Jó így, együtt. Lehetne PC-s is.

Jó így, együtt. Lehetne PC-s is.

Kissé rendhagyónak tűnhet, hogy egy konzolos játékcsomagról írunk egy javarészt PC-s oldalon, de a két platformtípus közötti átiratok és portok is részét képezik a PC-s játékvilágnak. Én is PC-s játékosként kezdtem, és ma is annak vallom magam, de sohasem voltam olyan begyöpösödött és morcos, hogy csak azért utáljak valamit, mert… legyen bármi oka. (És a GD maximálisan támogat ebben — Garcius)

Már ős PC-s koromban is érdekeltek bizonyos konzolos játékok, bár egy ideig csak álmodoztam róluk. Végül csak eljött a portok kora (Resident Evil, Silent Hill, Metal Gear Solid, Final Fantasy 7-8), illetve az emulátorok kora is. Szerintem nem létezik olyan konzol-emulátor, amit nem próbáltam ki. Klasszikus PC-s játékokon nőttem fel, de mivel abban is mindig a különlegességet kerestem, illetve mert nem a PC-s játékok érdekeltek, hanem maga a Videojáték, törvényszerűen megismertem a konzolok világát is. Mindent összevetve, majdnem mindent ismerek, kezdve a C64, az Amiga és az Atari ősöktől a NES-en és az N64-en keresztül egészen a PS2-ig, az Xbox360-og, a PSP-ig, Gameboyig, és a DS-ig…

A konzolokat mindig is jobbára a Japán piac, a japán játékok uralták, ebből is két fő csapásirányt lehetett (és lehet máig is) megkülönböztetni. Vannak a csak japánoknak készült, agybeteg cuccok, amelyek csak ritkán jutnak el nyugatra, és az alapból nyugatra szánt nagyágyúk, amilyen az azóta minden részével újra és újra méltán világhírűvé váló sorozat, a Metal Gear (Solid)!

A Metal Gear Solid volt az a játék, amit (3 ülésből végig vittem) PC-n kipróbálva eldöntöttem, hogy sohasem fogom leírni a konzolos játékokat. Hisz az MGS1 is az volt, és csak az óriási sikerre való tekintettel portolták PC-re.

A cikk egy olyan csomagot vesz górcső alá, amellyel bolygórendszereket lehetne térdre kényszeríteni. A Metal Gear Solid HD Collection 3 teljes értékű játékóriást tartalmaz, három egyenként akár 100 órás játékidőt is adó, rendkívül tartalmas játékot, amelyek eleddig egyáltalán nem voltak elérhetőek a nagyfiúsabb konzolokra, azaz xbox360-ra és ps3-ra.

3Na, de sikerült-e ez a HD-dolog? Merthogy bizony szépen el lehet baszni, gondoljunk csak a Silent Hill HD kollekcióra, ami esetlenségével és rondaságával nem csak kiásta a széria két klasszikus részének sírját, de az újraszinkronizálással meg rá is köpött egy jó nagyot. Szóval, érdemes szkeptikusan állni általában az egész remake-reboot forradalomhoz, legyen szó filmművészetről vagy játékokról. Ha valami jó, főleg ha kurvajó, akkor azt miért kell bolygatni? Miért kell elővenni, elrontani és megölni vele játékosok (és filmnézők) millióinak szép emlékeit? Persze, azután a játékgyárosok rájöttek, hogy pár nagyobb felbontású textúrával még nem lehet szinte új játékként eladni a régit, így ezek a felújítások kezdtek egyre jobbak lenni.

Sőt, mindent húzzunk fel HD-ra és adjunk ki újra! Akár zászlóvivője is lennék ennek a forradalomnak, hisz ki ne akarná ezeréves, régi klasszikusait újra a polcon látni, és persze újrajátszani? (PC-n ez sokszor kimerül abban, hogy futtathatóvá teszik a régi játékot az új gépeken. Áldjuk a neved, GOG.com!)

Erre talán a legjobb példa a Grim Fandango, melyről csak a napokban derült ki, hogy felújítását PC-re is kiadják, az eredeti hír ugyanis csak ps4-ről szólt, ami miatt egyszerre öntött el a méreg és a sárga irigység. Amennyiben a szinkronokon, a zenéken és az alap látványvilágon nem változtatnak, tulajdonképpen fizikai és szellemi képtelenség elrontani MINDEN IDŐK EGYIK LEGJOBB JÁTÉKÁT. (Külön jó pont, hogy a Double Fine készítette Garcius)

Na de térjünk vissza az MGS HD Collectionre! Hogy sikerült a felújítás?

Talán az MGS 2 esetében a legkisebb a különbség

Talán az MGS 2 esetében a legkisebb a különbség

Naná, hogy sikerült. A Metal Gear Solid hiperszuper nagyfelbontású textúrákat kapott, de semmi FPS-probléma, a játék hasít, ami meg jó volt, azt érintetlenül hagyták, és még egy-két (tucat) extrát is pakoltak a csomagba! Nem csak felélesztették a klasszikusokat, de elküldték őket egy nagygenerálra.

A Metal Gear Solid 2 a sorozat fekete báránya, és szégyenszemre az utolsó volt, ami megjelent PC-re is. Szupertartalmas, szuperhosszú játék, amely tökéletesen ötvözi az akciót a lopakodással, megspékelték egy csomó kémkütyüvel, és a Metal Gear szériához hozzánőtt pozőrködős hollywoodi sztorival, rendezéssel és karakterekkel. A fenti jelzőket a lehető legpozitívabb értelmében használom, hisz Kojima, az MGS atyja tanította meg nekünk: keleten jobban tudják, mi a jó nyugaton.

A világot nem váltja meg, de éppen elég látványos a változás

A világot nem váltja meg, de éppen elég látványos a változás

A Metal Gear széria mindig is A-kategóriás trash volt, olyan a játékvilágban, mint Tarantino a filmeknél. Lehet, hogy sokaknak nem tetszik, de minden mozzanata kultusz, és emiatt megkerülhetetlen. Minden rész rendezése profi, az átvezető videók egyszerűen lélegzetelállítóak, és tényleg úgy érezzük, hogy egy filmet nézünk, amelyben történetesen mi magunk alakítjuk a főhőst. Kojima imád nyúlni a nyugati filmes kultúrából (Snake nevét Snake Plisskentől kölcsönözte, John Carpenter menekülés-duológiájából), de ezt olyan ízlésesen teszi, hogy sohasem érezzük tolakodónak, sőt, inkább megtisztelőnek.

Az MGS 3 kifejezetten szép, látszik rajta a 10 év különbség

Az MGS 3 kifejezetten szép, látszik rajta a 10 év különbség

A Sons of liberty mégis elkövetett egy apró, de jelentős hibát. Bár a játékmenet, a történet összetettsége, a karakterek mind-mind tökéletesek, történt egy változás, amit szerencsére a második rész után a készítők nem (teljesen) folytattak. Ugyan a játék címe Metal Gear Soild, a játékban nem Solid Snake a főhős…

Ez körülbelül olyan kaliberű mellényúlás, mintha Rambo filmet forgatnának Rambo valamelyik haverjáról. Akár még jó is lehetne, de hiányozna belőle a lényeg, a mi esetünkben Snake tökéletesen felépített karaktere, a játékvilág legmenőbb akcióhőse. Félreértés ne essék, néha Snake-et is irányítjuk a játékban, sőt, folyamatosan fontos szerepe van a történetben, de a készítők akkor még jónak látták, hogy bevezessenek egy új karaktert, Raident, aki később még szintén nagy szerepet kap a történetben, de szerencsére akkor már nem mi alakítjuk.

9

Miért? Ó, miért?

Kivéve a nagyon sok hardcore fan által ócsárolt spinoff-epizódot. A Revengeance-ban a kibernindzsává avanzsált Raidennel kell szétaprítanunk mindenkit (és mindent). A játék szinte mindenben eltér a széria főcsapásától, de ettől eltekintve egy brutális adrenalinbomba és akcióorgia. Szinte tökéletes; a hatalmas sikerű előd árnyékában is elérte a 9/10 pontos értékelést, szóval a dohogásomat vegyétek személyesnek. Kritikusi szemmel nézve azt kell mondjam, a Metal Gear Solid 2 kihagyhatatlan élmény, sűrű és tartalmas játék, párját ritkítja a lopakodós-akció zsáner keretein belül.

Annak idején a Thief sorozat első két része kínálta a játékmenet, a hangulat és a sztori ilyen erős elegyét, de még a harmadik rész is szorosan a nyomukban volt. A Splinter Cell és Hitman szériák viszont jellemzően az utolsó pillanatban hasaltak el a Metal Gear mögött, hiszen hangulat terén nem sikerült hozni a szintet.

11Bár a GD szubjektív kritikákat közöl, nem fogok öncélú ömlengésbe bocsátkozni. Elég annyit elmondanom, hogy a Metal Gear Solid 3: Snake Eater nekem minden idők egyik legnagyobb játékélményét adta, és azt hiszem ezzel le is tudtam a minden objektivitást nélkülöző imádatot.

A Snake Eaterben minden összegyűlt és egyesült, ami a Metal Gear széria esszenciáját jelenti. Az első rész történetvezetése és a második rész játékmenet-újításai, megspékelve az eddigi legerősebb atmoszférával. Dzsungel, cickók, eszpionázs, kígyóevők, gonosz asztronauták és egyéb állatfajták…

395736A Snake Eater egy tökös dzsungel kaland, tökéletes kémjáték, és az eddigi legvagányabb akcióorgia, amit a széria mutatni tudott. Mindezt intelligensen adja elő, nem dagonyázik öndicséretben. Maradjunk a száraz tényeknél!

– A játék 10 éve jelent meg, de ez nem látszik rajta. Kurvajól néz ki.
– Zene, rendezés, hangulat csillagos ötös. (Például a Revolver Ocelot vs. Snake párbajok hasfalszaggatóan és áll-leesősen kemények!)
– A történet néha már szinte túl bonyolult, de szuper. Élvezhető, és a fordulatok nagy része tényleg meglepő.
– Minden idők legjobb boss-felhozatala kétségkívül a Snake Eateré. Bár az eredeti MGS is emlékezetes bossokat tudhat magáénak, összességében a harmadik részben a legkomolyabb a gárda. Mindegyikük egyedi, különleges karakter, és mindet egyedi, különleges módon is kell legyőznünk. Az utolsó harc pedig a játékvilág egyik legepikusabb és leginkább megható főgonosz-csatája.

Mivel ez nem értékelő, hanem egy VEDD MEG A HD COLLECTIONT vélemény, nem megyek bele jobban. Ha elfogult szavaim meggyőztek, ne habozz, amennyiben rendelkezel a szükséges konzolok egyikével, mindenképpen szerezd be! De van még egy történet…

opeaceowakeroÉn távolabbra láthattam, de csak azért, mert óriások vállán álltam.” – mondta szerényen Sir Isaac Newton. És igaza van; „könnyen” nagyoskodunk, ha egy korábban már kitalált csodára építünk valami fantasztikusat. Nos, ezt teszi a Metal Gear Solid: Peace Walker is, ám akárcsak Newton, miután felhasználta az elődök erősségeit, jócskán meg is fejelte azokat.

Ettől függetlenül egy köcsög húzás volt a játékos társadalommal szemben. Az olyan balfékeknek, mint én, aki 1-2 széria, köztük az MGS miatt vett egy PS2-t, igazi tüzes tőr a szívbe…

Na, hát azért na...

Na, hát azért na…

Amellett, hogy a Peace Walker a Metal Gear sorozat teljes értékű, sőt legtartalmasabb tagja, sajnos csak PSP-re jelent meg, amire egyébként nem sok jó játék jött ki, egy címért pedig nem vesszük meg. Szóval, már bocsánat, de a kurva anyátokat! Mint fanatikus MGS-imádó, csak sok-sok év elteltével, egy kölcsön PSP-n csodálhattam meg ezt az epizódot, amely érthetetlen módon még kézi konzolos mivoltában is tartalmasabb volt, mint például a nagykonzolos Metal Gear Soild 4.

Szóval, nem szégyellem bevallani, hogy jelentős százalékban a Peace Walker HD felújítása miatt vettem meg a HD Collectiont, hisz egymagában megérné a teljes és új megjelenésű játékok árát, de így mellé még kaptam két gigantikus klasszikust is, szintén HD köntösben. A hármasfogatból a Peace Walker esetében a legszembetűnőbb a változás az eredeti verzióhoz képest.

MGS__Peace_Walker___Big_Boss_by_B4HA PW ugyanúgy megérdemelne egy teljes ismertetőt, mint a többi MGS. Ebben az összevont cikkben elég annyi, hogy a játék komoly és összetett bázis- és csapatfejlesztéssel egészült ki, ezáltal új mélységeket vitt a sorozatba. A többjátékos módról már nem is beszélve. A történetet nem részletezem, MGS-színvonalon van, amihez különleges képi világú körítést (átvezetőket, designt) csaptak.

A Peace Walker az előbb említett stratégiai részeken kívül alapvetően hozza az MGS szokásos játékmenetét. Az irányítás PSP-n kicsit nehézkes, nehezen szokható (megszokva már olajozottan megy), míg a nagykonzolos verzióban kicsit átláthatóbb, dinamikusabb. Megemlíteném, hogy volt egy előzménye PSP-n Portable Ops címmel, de ez nem kapott HD-felújítást.

1552454Így a végére tettem egy listát a Metal Gear sorozat idővonaláról, ami nem egyszerű eset. A történetekben nem egy Snake szerepel, hanem kettő, akik nem csak nevükben egyeznek. Ráadásul a Kojima nem is nagyon törődött az időrendiséggel (össze-vissza találták ki, nem erőltették a folytatólagosságot).

1.) Metal Gear Solid 3: Snake Eater (1964)
2.) Metal Gear Solid: Portable Ops (1970)
3.) Metal Gear Solid: Peace Walker (1974)
4.) Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes (1975)
5.) Metal Gear Solid 5: Phantom Pain
6.) Metal Gear (1995)
7.) Metal Gear 2: Solid Snake (1999)
8.) Metal Gear Solid (2005)
9.) Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (2007- 2009)
10.) Metal Gear Solid 4: Guns of The Patriots (2014)
11.) Metal Gear Rising: Revengeance (2018)

Árnyék

No comments

Trackbacks/Pingbacks

  1. bahis siteleri - ...Recommended websites [...]I am not positive the place you're getting your information, but great topic.[...]
  2. bahis siteleri - ...Take a look for more Information on that topic [...]Excellent blog here! Also your site so much up fast![...]
  3. Moving - ... [Trackback] [...] Read More here|Read More|Find More Informations here|There you will find 40146 additional Informations|Infos to that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  4. how do I cure premature ejaculation - ... [Trackback] [...] Read More on|Read More|Read More Informations here|Here you can find 99700 additional Informations|Infos on that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  5. free forex signals - ... [Trackback] [...] Read More on|Read More|Read More Infos here|Here you can find 54238 additional Infos|Infos on that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  6. sciences diyala - ... [Trackback] [...] Find More here|Find More|Read More Informations here|Here you will find 4570 more Informations|Infos to that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  7. Banja Luka - ... [Trackback] [...] Read More on|Read More|Read More Infos here|There you can find 68706 more Infos|Infos on that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  8. Good looking - ... [Trackback] [...] Find More here|Find More|Find More Informations here|Here you can find 91892 additional Informations|Informations on that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  9. penis enlargement - ... [Trackback] [...] Find More here|Find More|Find More Infos here|There you can find 61130 additional Infos|Informations on that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  10. bitcoin gambling - ... [Trackback] [...] Read More on|Read More|Find More Informations here|There you will find 7084 additional Informations|Infos to that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  11. Bitcoin Deposit Methods in UK - ... [Trackback] [...] Read More on|Read More|Read More Infos here|Here you will find 50057 additional Infos|Infos on that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  12. Best online casino reviews in New Zealand - ... [Trackback] [...] Find More on|Find More|Find More Informations here|There you can find 11392 additional Informations|Infos to that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  13. UK Chat Rooms - ... [Trackback] [...] Find More here|Find More|Find More Informations here|Here you will find 5212 more Informations|Infos to that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  14. website design company - ... [Trackback] [...] Read More here|Read More|Find More Infos here|There you will find 13666 additional Infos|Infos to that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  15. Housecleaning24.com - ... [Trackback] [...] Read More here|Read More|Find More Informations here|Here you can find 96978 more Informations|Informations on that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  16. child sex - ... [Trackback] [...] Find More on|Find More|Read More Infos here|There you can find 73084 additional Infos|Infos on that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  17. scorts madrid - ... [Trackback] [...] Read More on|Read More|Read More Infos here|Here you will find 20363 more Infos|Infos to that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  18. star stable game club - ... [Trackback] [...] Read More here|Read More|Find More Infos here|There you can find 52315 additional Infos|Informations on that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  19. Drug Metabolism - ... [Trackback] [...] Find More on|Find More|Read More Informations here|There you can find 1086 more Informations|Informations to that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  20. informática empresas - ... [Trackback] [...] Find More here|Find More|Find More Infos here|Here you will find 77677 additional Infos|Informations on that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  21. PK/PD drivers - ... [Trackback] [...] Find More here|Find More|Read More Infos here|Here you can find 12221 additional Infos|Informations to that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  22. non-GLP PK studies - ... [Trackback] [...] Read More on|Read More|Find More Informations here|There you will find 13672 more Informations|Informations to that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  23. Tam Coc Tour - ... [Trackback] [...] Find More on|Find More|Find More Informations here|Here you will find 47710 additional Informations|Infos to that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  24. lequipe directe - ... [Trackback] [...] Find More on|Find More|Find More Infos here|Here you can find 40287 more Infos|Infos to that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  25. ORM services in Hyderabad - ... [Trackback] [...] Find More on|Find More|Find More Infos here|Here you can find 15671 more Infos|Infos to that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  26. bulk PK studies outsourcing - ... [Trackback] [...] Read More here|Read More|Find More Infos here|There you can find 48122 more Infos|Informations to that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  27. Free Teen Chat Rooms - ... [Trackback] [...] Read More on|Read More|Find More Informations here|There you can find 44483 additional Informations|Informations to that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  28. Video promotion - ... [Trackback] [...] Read More here|Read More|Find More Infos here|Here you can find 83896 more Infos|Infos on that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  29. paypal hosting - ... [Trackback] [...] Read More here|Read More|Read More Infos here|Here you will find 44013 additional Infos|Informations to that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  30. jewellery accessories - ... [Trackback] [...] Find More on|Find More|Read More Informations here|Here you will find 77564 more Informations|Informations on that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  31. PK studies Contract Research Organization - ... [Trackback] [...] Read More on|Read More|Find More Informations here|There you will find 68632 more Informations|Infos on that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  32. www.myproperty.bid - ... [Trackback] [...] Read More on|Read More|Find More Infos here|There you will find 13575 more Infos|Informations to that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  33. GVK Biosciences - ... [Trackback] [...] Read More here|Read More|Read More Infos here|Here you will find 19420 more Infos|Infos to that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  34. custom enamel pins - ... [Trackback] [...] Find More here|Find More|Read More Infos here|There you can find 68091 additional Infos|Informations on that Topic: gamedroid.sfportal.hu/metal-gear-solid-hd-felujitasok-997.html…
  35. best cialis - best cialis Metal Gear Solid HD-felújítások | GameDroid
  36. buy online generic cialis - buy online generic cialis Metal Gear Solid HD-felújítások | GameDroid
  37. generic ventolin - generic ventolin Metal Gear Solid HD-felújítások | GameDroid
  38. tinder nightmares - tinder nightmares Metal Gear Solid HD-felújítások | GameDroid
  39. free dating site malaysia - 100 free russian dating sites
  40. tulsa free dating - free sex dating games
  41. free essex dating - free dating web
  42. furry dating sites free - top completely free dating sites
  43. free dating sites without subscription - free christian dating sites for over 50
  44. hispanic dating site free - totally free dating sites uk only
  45. free christian dating site in uk - free dating match
  46. 100 free dating for singles - over 50 dating free
  47. i need free online dating site - dating sites for free for kids
  48. Online dating - Online dating Metal Gear Solid HD-felújítások | GameDroid
  49. who is nicole wallace dating - who is nicole wallace dating Metal Gear Solid HD-felújítások | GameDroid
  50. free europe dating site - free dating online games
  51. free hiv positive dating sites - 100 % free dating site in usa
  52. keto diet and blood pressure - keto diet and blood pressure Metal Gear Solid HD-felújítások | GameDroid
  53. how do i start keto diet - how do i start keto diet Metal Gear Solid HD-felújítások | GameDroid
  54. free muslim dating websites - free st.louis dating website
  55. keto diet and autism - keto intermittent fasting
  56. keto bowl chipotle - keto macros
  57. american gay dating site - adam4adam gay dating https://gaydatingzz.com/
  58. men gay dating - online dating gay https://gaychatrooms.org/
  59. dating gay line - gay dating france https://gaychatgay.com/
  60. gay dating sites australia - cruiser gay dating website https://freegaychatnew.com/
  61. advice for gay dating - dating subreddit for gay guys https://datinggayservices.com/
  62. gay dating salt lake city - gay ginger dating site https://gaydatinglosangeles.com/
  63. russian gay dating site - local gay dating websites https://gay-singles-dating.com/
  64. gay feeder/feede dating - dating a new guy gay https://gaydatingcanada.com/
  65. write essay online - the write stuff thinking through essays https://essaysnet.com/
  66. help write essay - writing a literary analysis essay https://essaytag.com/
  67. writing essays help - writing personal essay https://onlinecasinos4me.com/
  68. essay writing online - reflective essay on writing https://online2casino.com/
  69. best no deposit bonus online casino - deposit bonuses https://casinoonlinet.com/
  70. online usa casinos - online casino us https://casinoonlinek.com/
  71. free casino bonus - online casinos usa https://onlinecasinoad.com/
  72. gambling bonuses - online casino free bonus no deposit https://casinosonlinex.com/
  73. cheap custom essay writing service - i hate writing essays https://dollaressays.com/
  74. creative writing essays - writing a response essay https://multiessay.com/
  75. writing essay service - custom essays writing https://student-essay.com/
  76. custom writing essay - writing the essay nyu https://buy1essay.com/
  77. help me write a essay - write an essay introduction https://essaytodo.com/
  78. best sex flash games - sacred games sex scene https://cybersexgames.net/
  79. www sex games com - top ten sex games https://sexgamesx.net/
  80. sex games for xbox 360 - sex games better than 3dsexvilla 2 https://sexygamess.com/
  81. lesbains sex games - character customization sex games https://winsexgames.com/
  82. 1retreat - 3filament
  83. #ИМЯ? - frer gay male dating app https://gaypridee.com
  84. dating guys when 18 gay - gay speed dating denver https://gay-buddies.com
  85. gay dating appd - gay dudes strong bo odor dating sites https://gayprideusa.com
  86. slv alamosa casual dating gay - most popular dating site gay men https://speedgaydate.com
  87. turns to gay sex dating - hiv negative dating an hiv positive gay man https://gayfade.com
  88. taimi gay dating - best gay dating https://gaysugardaddydatingsites.com
  89. gay chat sex - gay chat roulette https://bjsgaychatroom.info/
  90. dating guys when 18 gay - gay ginger dating sites https://gaypridee.com/
  91. gay chat - gay masturbation chat https://gaytgpost.com/
  92. choose a gay video chat free - free chat rooms gay chat https://gay-buddies.com/
  93. squirt gay hook up dating cruising and sex site - russia gay dating profiles https://speedgaydate.com/
  94. sunset slots instant play - online slots https://2-free-slots.com/
  95. gsn casino free slots - free slots 777 sizzling 7s https://freeonlneslotmachine.com/
  96. wobka slots promo codes - slots for free https://candylandslotmachine.com/
  97. shake the sky real slots - triple diamond slots https://pennyslotmachines.org/
  98. slots jackpot casino - liberty slots casino https://slotmachinesworld.com/

Leave a Reply